09.10.2010

Crema naturala pentru fata si ochi

Am folosit doar ingrediente naturale fara chimicale. Crema se potriveste oricarui tip de ten. Eu am tenul normal si pot sa zic ca e perfecta pentru mine.

Continutul de ceara pura de albine, formeaza o pelicula protectoare pe piele facand astfel crema foarte buna si pentru tratarea buzelor uscate si crapate de frig si ger.

Au mai folosit-o si persoane cu ten uscat sau ten gras cu tendinta acneica si pot sa spun ca au fost multumite de efectele rapide si extrem de vizibile ale acestei creme.

- La tenul normal s-a observat dupa 3 zile o diminuare a ridurilor fine de la ochi si disparitia punctelor negre din zona nasului.

- La tenul uscat dupa prima folosire tenul a aratat foarte hidratat pe tot parcursul zilei.

- La tenul gras dupa o zi de la folosirea cremei s-a observat disparitia aproape in totalitate a petelor rosiatice lasate de cosuri. Dupa 3 zile pe fata nu a mai aparut nici un cos iar urmele de pete maronii de la cele vechi erau abia vizibile.


Ingredientele folosite sunt urmatoarele:

15 gr ulei de cocos si ulei de avocado,
5 gr ulei esential de nuca si seminte de susan alb,
5 gr unt de shea, ulei de ricin,
10 ml extract de aloe, 3 gr glicerina,
3 gr lecitina, 1 gr borax,
2 picaturi de ulei esential de lavanda.
5 gr ceara pura de albine
Iar in loc de apa distilata am folosit 35 ml lapte de cocos.
Se poate folosi si pentru corp ( depinde de cat buget aveti de cheltuit ). In acest caz se dubleaza cantitatea de apa sau lapte de cocos, pentru a fi mai fluida si nu se mai pune borax.

Atentie - Gramajul trebuie sa fie exact. Nu inlocuiti uleiurile pentru ca nu toate au acelasi indice de aciditate sau vascozitate.

Costul acestei creme poate sa ajunga pentru 50 gr intre 15 - 20 RON ( depinde de unde si cu cat cumparati ingredientele necesare )

Uleiul de nuca de cocos - este un ulei excelent pentru hidratarea pielii si potrivit pentru toate tipurile de ten. Contine antioxidanti si previne formarea radicalilor liberi. Elimina petele sau alte imperfectiuni cauzate de varsta sau expunerea la soare, uniformizand tenul. Are efect antibacterian si poate fi folosit in tratamentul acneei, al ranilor mici, pentru eczeme sau infectii fungice si este foarte eficient in tratarea buzelor crapate.

Uleiul de avocado - are conținut bogat în potasiu, lecitină și antioxidanți. Contine acid linolic care regleaza glandele sebacee si sudoripare . Extrem de hidratant este un bun emolient, indicat in tratamentele antirid, cicatrizant, antibacterian. Este recomandat pentru toate tipurile de ten, în special pentru cel uscat pentru ca protejeaza si hraneste pielea. Contine vitaminele A, B, E si Biotina.

Uleiul de susan alb - contine acizi grasi, vitamina E, componenti cu efect bactericid. Este eficient in a tratarea psoriazisului.

Uleiul de nuca - este bogat in acizi grasi nesaturati. Ajuta ca ranile sa se cicatrizeze mai repede, este emolient si dermonutritiv.

Untul de shea - asigura regenerarea la nivel celular si repara filmul hidrolipidic al pielii - actioneaza ca o veritabila bariera ce limiteaza pierderile de apa.Este excelent pentru tratarea pielii uscate, a petelor rosii, pentru decolarari ale pielii, cicatrici si riduri, eczeme, psoriazis, dermatite. Contine vitaminele A, E si F, avand o concentratie ridicata de acizi grasi care ajuta la mentinerea unui nivel optim de hidratare, oferind astfel elasticitate pielii.

Mod de preparare: ceara de albine si uleiurile se pun pe foc bain-marie, incalzindu-se pana se topeste ceara. Separat se incalzeste laptele de cocos sau apa distilata. Puteti sa mai folositi apa minerala sau apa plata. Dupa incalzire se amesteca cu glicerina si boraxul.

Cand faza lichida este destul de fierbinte ( daca se poate ca amandoua sa aiba aceeasi temperatura )   turnati incet peste faza grasa ( ceara de albine sa fie topita complet ). Amestecati ingredientele ca pe maioneza, incet ca sa nu se taie.

La sfarsit adaugati uleiurile esentiale. Eu am pus lavanda dar se mai pot folosi: geraniu, rozmarin, trandafir etc.



Crema pentru ten normal/mixt, cu ulei de avocado ... citeste mai mult >>






74 de comentarii:

  1. Crema e usor de facut si arata bine de tot, dar sunt multe ingrediente pe care trebuie sa le pui si costa destul de multisor. Dar cu siguranta merita, dupa cum ai descris efectele.
    As dori sa cumpar daca se poate. Am 23 de ani si un ten destul de problematic.

    RăspundețiȘtergere
  2. am folosit aceasta crema si e miraculoasa . in cateva zile tenul meu cam uscat a devenit catifelat ca o piersica. am comandat-o de pe codul rosu

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. ma numesc violeta ,nu stiu sa imi fac cont.asi dori daca se poate sa ma contactezi pe facebook;doncavioleta@yahoo.com ptr o comanda de crema de fata te rog

      Ștergere
  4. Scz m-am grabit sa postez. Eram foarte incantata de crema. Andreuta sunt.

    RăspundețiȘtergere
  5. vreau si eu crema asta...de unde o pot cumpara

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!
    Mai multe informatii te rugam...despre crema.

    RăspundețiȘtergere
  7. As dori sa intreb pe CodRosu de unde a luat toate ingredientele si cum le a preparat.

    Ingerasdulce

    RăspundețiȘtergere
  8. cum as putea comanda aceasta crema te tog sa-mi raspunzi

    RăspundețiȘtergere
  9. cum se face ca unele cantitati sunt in ml iar altele in grame?(din cate stiu uleiurile sunt in ml) si cum as putea sa le cantaresc mai exact?

    RăspundețiȘtergere
  10. Se poate comanda crema?nu stiu unde ma pot inregistra...multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna,
    Ma tot uit pe blogul tau, dar nu ma prind dc pot sa fac comanda, daca da, unde si cum? si cat costa aceasta crema. Mersi

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am un cantar special ( da o eroare de doar o.1 gr la 500 gr), care transforma gramele in mililitri si invers. De aceea scriu in amandoua unitatile de masura... ma grabesc si nu mai stau sa transform cand scriu pe blog. Nu am foarte mult timp la dispozitie.

    RăspundețiȘtergere
  13. In legatura cu vanzarea! - Nu am facut produse decat pentru prieteni si cunostinte care au incredere ca produsul contine doar ceea ce zic eu. E mai complicat sa dai unei persoane care nu te cunoaste un produs handmade.

    RăspundețiȘtergere
  14. Bana,

    Cat timp se poate pastra aceasta crema si in ce conditii? Rezista mai mult de 3 saptamani in frigider?

    RăspundețiȘtergere
  15. Tinuta doar in frigider rezista 3 luni. Insa nu trebuie uitata nici macar cateva ore afara la cald. Dar cel mai indicat ar fi sa va pregatiti o crema pentru o perioada scurta, cel mult 2 luni.

    RăspundețiȘtergere
  16. te rog mult de tot spune-mi si mie cum se prepara aceasta crema?ptr ca-mi place mult cu arata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am publicat modul de preparare mai sus imediat dupa descrierea ingredientelor. Sper ca am fost de ajutor!

      Ștergere
  17. Doresc sa comand aceasta crema, imi puteti da un contact va rog? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate deocacamdata timpul nu imi permite sa fac decat pentru un anumit numar de persoane care au folosit deja produsele mele. Pentru fiecare in parte am creat produse speciale care sa se potriveasca pielii si corpului lor. Cand o sa largesc grupul de clienti o sa dau toate detaliile pe blog.

      Ștergere
  18. multumesc mult si iti doresc mult succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Si daca mai ai nevoie de ajutor da un semn. Daca doresti pot sa iti fac o reteta personalizata pentru pielea ta.

      Ștergere
  19. uleiul de cocos are rating comedogenic mare ...nu cred ca e potrivit pt tenul acneic .

    RăspundețiȘtergere
  20. Da, daca utilizezi un ulei de cocos rafinat, acesta astupa si blocheaza porii.
    Dar pentru a ameliora si trata acneea se foloseste ulei de cocos virgin.
    Daca aveti acnee si va masati cu ulei de cocos acesta va produce o eruptie rapida, intensificand acneea dar pentru o scurta perioada si mai apoi incepand procesul de vindecare. Este o reactie normala a organismului, pielea elimina din toxine, lasand mai apoi o fata fina, curata si hidratata.
    Uleiul de nuca de cocos omoara bacteriile si microorganismele care provoaca acneea.
    Thomas Cowan doctor in medicina holistica, membru fondator al Fundaţiei Weston A. Price descrie intr-un articol din cartea sa ( Cele patru cai de vindecare ) despre beneficiile uleiului de cocos in tratarea acneei, atat intern cat si extern.

    RăspundețiȘtergere
  21. De unde se pot cumpara ingredientele pentru prepararea cremei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le cumpar din mai multe surse. Dar le poti gasi aproape pe toate pe site-ul elemental.ro
      Nu am nici un interes sa le fac reclama, dar pot sa zic ca sunt foarte multumita de calitatea produselor.

      Ștergere
  22. Multumesc foarte mult .Fiind adepta naturalului am cautat ,sperand sa gasesc ceva pe placul meu si am fost uimita sa vad aceste retete ,mai bine zis ''minunatii''.Am un ten uscat si sensibil si se irita atunci cand foloseam orice crema din comert. Iti doresc sa ai spor si creativitate in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Claudia ma bucur ca am reusit sa-ti fiu de folos cat de cat!
      Candva eram "adepta" cremelor de firma, apoi am trecut pe cele ce se gaseau doar in farmacii. Acum folosesc doar natural fara nici un fel de exceptii. Eu am un ten normal dar foarte sensibil la oboseala, diferite schimbari lunare in organism, etc.
      Cand foloseam cremele din comert ( dimineata si seara ) nu ma spalam pe fata decat cu un gel special, niciodata cu sapun. Si totusi fata mea cerea mereu crema, o simteam uscata chiar daca ma spalam cateodata pe fata doar cu apa calda. Cerea imediat unsa cu crema, altfel ma strangea, ma deranja, parca si vedeam ridurile formandu-se.
      Acum ma spal cu sapun natural facut de mine si chiar daca nu aplic imediat crema fata nu mai este uscata, nu se mai irita usor si nu imi mai apar cosuri de la oboseala.
      Mai las cateodata pielea sa respire si nu folosesc decat un amestec de ulei de cocos, ulei de luminita noptii si unt de shea. Este un amestec mai gras, dar printr-un masaj usor intra imediat in piele. Imi simt fata hidratata, fina si placut mirositoare.

      Ștergere
  23. nu am inteles f bine:15 gr ulei de cocos si avocado,sau cite 15 gr. din fiecare?multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 15 gr. cocos+avocado
      7.5 gr cocos si 7.5 avocado , cu aproximatie nu neaparat cu exactitate...

      Ștergere
  24. Mesaj pt codulrosu
    Uleiul de cocos pe care l-am folosit la realizarea cremei era initial in stare solida. Am pus recipientul in apa calda, si a revenit la starea lichida. Dupa un tipm are revenit din nou la stare solida.
    Am facut crema. A iesit ca o maoineza, deci nu s-a taiat, dar din pacate dupa aproximativ 6 ore, am vazut ca si-a schimbat textura, aratind ca o maioneza taiata. Si mai era si lichid on crema. Ma gindesc ca uleiul de cocos a fost cauza,probabil ca s-a amestecar doar temporar cu celelalte componete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uluiul de cocos e normal sa fie solid la o anumita temperatura. ( -24 grade Celsius)
      Nu stiu ce sa zic, posibilele cauze pot fi:
      - ai depasit cantitatea de lichid
      - nu au fost apa si uleiurile la aceeasi temperatura
      - ai amestecat prea repede apa cu uleiurile.

      Da crema la rece 1-2 ore apoi cu un betisor de lemn amestec-o din nou.

      Ștergere
  25. Mesaj pt codulrosu

    Vroiam sa stiu daca ai transformat ml in grame dupa formula: masa=denstitatea*volumul?
    1ml apa= 1 gr apa, dar uleiurile au denstiatea mai mica, acest lucru putind fi observat atunci cind amestecam apa si ulei, uleiul este cel care se ridica la suprafata.
    Am inteles ca uleiurile au in general densitati diferite cu valori intre 0,8-0,9 .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stau nici o data sa transform dupa formule. Am un cantar mai performant care trasforma singur fara sa ma mai chinui eu.

      Ștergere
    2. MESAJ PT CODULROSU
      "Tinuta doar in frigider rezista 3 luni. Insa nu trebuie uitata nici macar cateva ore afara la cald. Dar cel mai indicat ar fi sa va pregatiti o crema pentru o perioada scurta, cel mult 2 luni."

      Daca nu tin crema in frigider, care ar fi temperatura care nu trebuie depasita?

      Ștergere
    3. Nu stiu exact temperatura, dar cu siguranta trebuie sa fie destul de racoare in camera. Crema nu contine conservanti si de aceea nu as putea spune cu exactitate.

      Ștergere
    4. sunt violeta,eu am facut o crema cu unt de cacao ulei luminita seri,ulei de argan vitamina e.dar fara cantar,dupa ochi si ma costat destul de mult si nustiu daca este reusita.am folosit dar cu teama.

      Ștergere
  26. nu gasesc ulei esential de nuca.se poate pune ulei e nuca presat la rece? extractul de aloe este gelul de aloe? multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  27. mesaj pt codul rosu:
    am 21 de ani,am tenul gras,acneic,imi fac baie de abur cu ceai de musetel o data pe saptamana si de atunci parca imi apar mai rar cosuri.as dori daca se poate o reteta personalizata pt pielea mea,daca nu se poate sa o faceti dumneavoastra.as dori atat o crema,cat si un sapun.in prezent folosesc o crema de la farmec,dar nu vad prea multe efecte ,asa ca m-am gandit ca asta ar fi o alternativa foarte buna si eficienta.astept mesajul dumneavoastra .multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca sa fac o crema personalizata ar trebui sa stiu mai exact ce tip de ecnee este, mancarea pe care o mananci cel mai des, de cate ori pe luna apar cosurile si in ce zone predomina.
      Dupa o baie de abur porii se deschid. Spala fata cu apa rece in care ai dizolvat o lingurita de bicarbonat si cateva picaturi de lamaie pentru a inchide la loc porii.

      Daca te ungi imediat cu crema ( mai ales o crema din comert care nu este 100% naturala) fara a inchide porii, in cateva zile cosurile apar din nou.

      Este de preferat sa folosesti un sapun natural facut in casa, din uleiuri vegetale iar apoi poti sa aplici ulei de jojoba care este foarte bun impotriva acneei.

      Poti sa faci o crema simpla amestecand
      -10 ml ulei de jojoba
      -10 ml ulei de cocos virgin
      - ceara de albine cat un bob de mazare

      Se incalzesc uleiurile la bain-marie pana se topeste ceara. Dupa ce s-a mai racit putin se adauga 3 picaturi ulei esential de lavanda si 5 picaturi de glicerina dizolvata in 10 picaturi de apa plata. Se amesteca bine dupa care se da la rece si se lasa 24 ore pentru sinergizare inainte de a fi folosita.

      Ștergere
  28. va rog spuneti-mi unde gasesc ulei esential de nuca
    si de seminte de susan alb se poate inlocui cu ulei de nuca presat la rece?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uleiul de nuca si cel de Susan alb se gaseste in plafare. Eu am folosit de la Manicos sau botanika in sticluta de 10 ml. Pret: 15 ron.

      Extractul de aloe nu este acelasi lucru cu gelul. Dar in lipsa extractului se poate folosi daca este natural fara conservanti chimici.

      Uleiul presat la rece este foarte bun.

      Ștergere
  29. buna,te rog spune mi cand adaug extractul de aloe,untul de sehea si lecitina,la ce temperatura cu aproximactie trebuie sa fie compozitiile...si unde gasesc uleiul de nuca si cel de susan alb,glicerina si lecitina....pot folosi pentru preparare recipiente din inox....imi doresc sa fac aceasta crema pentru fiul meu care se confrunta de cativa ani cu cosuri in zona fetei....multumesc fffff mult si sper ca ma vei ajuta .anemarie

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna ziua!Va rog sa ma serviti si pe mine cu aceasta crema minune.Daca voi fi multumita de rezultat imi voi prepare si eu.Sa ma anuntati pe cand si cat ma costa.Adresa mea este beea_32@yahoo.com.Si inca o informatie va rog cand preparam un unguent care este proportia unt-ceara-substanta activa?Va multumesc mult si astept raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  31. buna !as dori si eu sa cumpar aceasta crema ca nu am timp si nici nu stiu unde gasesc toate preparatele multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna,
    Am un blog despre produsele naturale si astfel de creme produse artizanal. Te astept in vizita.
    Felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna,

    vreau sa comand si eu crema. Se mai poate?

    RăspundețiȘtergere
  34. As dori o crema pentru dupa 50 de ani. As vrea hidratare , atenuare riduri, albire, luminozitate. Cum fac sa o comand si cat costa? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In general nu fac decat pentru persoane cunoscute. Doar daca sunteti din Bucuresti.
      Trebuie sa stiu in detaliu ce fel de ten aveti pentru a va face o crema personalizata. Cel mai bine e sa discutam telefonic.
      Lasati-mi un numar de telefon pe adresa de e-mail: codulrosu@yahoo.com si va contactez eu.

      Ștergere
  35. Buna ziua, mi-am cumparat toate produsele, inafara de lecitina si in loc de glicerina si borax am pus glicerina boraxata. Poate sa fie aceasta cauza ca s-a intarit crema?

    RăspundețiȘtergere
  36. Foarte interesant produsul tau. Mi-ar place sa stiu daca ai si crema de corp nu numai de fata.

    Succes mai departe!

    Restaurant Valcea    Crema corp
    Organizare evenimente    Creare Magazin Online

    RăspundețiȘtergere
  37. Reducere de 10$ la prima comanda peste 40$ sau 5$ la comanda mai mica cod ISE143 la www.i-herb.com. Eu folosesc produse iHerb de mai multi ani. Au produse alimentare cosmetice nealimentare farmaceutice toate naturiste si garantate de cumparatorii care sint foarte multumiti. Preturile sint accesibile si produsele super calitate. Eu folosesc un burete de vase eco de la iHerb care ramine foarte curat si fara miros dupa nenumarate folosiri. Am diabet de tip 2 si folosesc indulcitor natural XILITOL care are si multe alte calitati. Am avut colesterolul mare si folosesc ulei de cocos la gatit si am rezolvat si problema grasimilor la gatit. Ce sa va mai spun de produsele cosmetice care sint mult mai bune decit cele clasice fiind naturale si de citeva ori mai ieftine. Suplimentele alimentare le folosesc de un an si eu si sotul si lumea ne intreaba cum de ne mentinem asa bine. Folosim si seminte de in macinate ca sursa de omega 3 si multe alte produse care sint verificate si nu v-am spus ca sint recomandate de fata noastra care este medic si are mare grija de noi sa fim cu ea cit mai mult. Daca vam convins si vreti sa incercati puteti cumpara produse iHerb in valoare de pina la 40$ si veti avea o reducere de 5$ si la o valoare de peste 40$ veti avea o reducere de 10$ folosind codul ISE143. Toate acestea sint valabile la prima comanda dupa care veti avea propriul cod va doresc succes.

    RăspundețiȘtergere
  38. buna ziua lecitina cind se adauga?

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna
    Te rog sa ma lamuresti ce inseamna: 15 gr ulei de cocos si ulei de avocado, adica pun 15 gr ulei de cocos si cat vreau eu din uleiul de avocado, sau dupa ce combim cele doua uleiuri pun in compozitie doar 15ml? Aceeasi nelamurire o am si cu 5 gr ulei esential de nuca si seminte de susan alb,ca ma gandesc ca semintele sunt una si uleiul de nuca e alta. Imi cer scuze dar chiar as vrea s anu o gresesc ca sunt destul de scumpe ingredientele si nu as vrea sa stric bunatate de crema :)
    Iti multumesc

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna

    Caut de mult timp o crema cu adevarat naturala, fara ingrediente sintetice si aditivi care fa rau pielii si nu numai pe termen lung...Ca sa fac eu personal o crema buna....nu m-as baga...

    RăspundețiȘtergere
  41. Am ramas foarte impresionata de reteta acestei masti. O adevarata bomba de vitamine pentru tenul nostru. Spunet-mi va rog, dumneavoasta sunteti cosmetolog? De unde cunosateti toate acestea, mai ales gramajul necesar?

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna ziua,
    Sunt impresionata de blogul dv, de retete, si as dori foarte mult sa achizitionez aceasta crema,si pe cea cu tamaie de asemenea. Adresa mea de mail este: ipaula53@yahoo.com. Daca ati putea sa-mi spuneti cum as putea sa procedez pt a intra in posesia ei, v-as fi foarte recunoscatoare.

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna

    As vrea sa cumpar crema naturala , te rog. Ti-am scris pe mail si am lasat numarul meu de telefon. Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  44. Does your site have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to shoot you an e-mail.
    I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it improve over time.

    my blog post ... losing weight fast

    RăspundețiȘtergere
  45. Hmm it appears like your site ate my first
    comment (it was super long) so I guess I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your
    blog. I as well am an aspiring blog writer but I'm still new to the whole thing. Do you have any helpful hints for beginner blog writers? I'd definitely appreciate it.


    my web-site :: diets that work for women

    RăspundețiȘtergere
  46. Iti multumim pentru acest articol, si mai asteptam si altele

    RăspundețiȘtergere
  47. As dori si eu sa cumpar o crema din asta. Nu mar interesa pretu as da orcat..te roggg.:)

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna,
    Imi cer iertare daca supar pe cineva, dar cantitatile din reteta par confuze(la primele 3 ingrediente),poti rescrie exact cantitatile pentru orice om nestiutor?Graba strica treaba! multumesc
    Mari

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna,
    Imi cer iertare daca supar pe cineva, dar cantitatile din reteta par confuze(la primele 3 ingrediente),poti rescrie exact cantitatile pentru orice om nestiutor?Graba strica treaba! multumesc
    Mari

    RăspundețiȘtergere
  50. Buna,
    Imi cer iertare daca supar pe cineva, dar cantitatile din reteta par confuze(la primele 3 ingrediente),poti rescrie exact cantitatile pentru orice om nestiutor?Graba strica treaba! multumesc
    Mari

    RăspundețiȘtergere
  51. Buna , Eu am cumparat materiile prime de pe site-ul http://www.shop.sciechem.ro/ Produsele care nu le-au avut pe site le-am comandat si le-au adus la comanda.

    RăspundețiȘtergere
  52. SFATURILE DE NOTA ZECE CU PLUS
    Cele mai tari creme sunt totusi cele coreene,originale de la mama lor nu falsuri de doua parale....si asa originale preturile sunt rezonabile iar calitatea nemteasca super calitate
    BB CREME SKIN79 ,gama completa pentru toate tenurile cu spf 50 si ingrediente f bune ,ecologice si fara parabeni .Au gama de melc fantastica cu masca instant ,simti cum intr-un timp scurt pielea ta e mult mai fina,bb crema snali si syn ake,serumurile ,crema de noapte ,toner consistent ,lotiunea care merge si la vergetri si la burtica dupa nastere,toate cu concentratii maxime pana la 95%
    .Au gama de venin de vipera care inlocuieste bine botoxul,si serumurile la numai 50 lei 30 gr ,fantastice.
    Sunt pe on line www.skin79.ro si pe facebook cu transport gratis si mostre pentru a testa produsele.
    .MERITA BB CREMA SI BB CLENCERUL, uN PRIM PAS ,SPRE UN TEN PERFECT

    RăspundețiȘtergere
  53. Este extrem de enervant radioul ala !!! Cum dau click pe un articol trebuie sa fug repede sa opresc radioul. Macar puneti-l mai sus sa nu derulez juma de ora la fiecare click, asta ca sa nu mai zic ca e total inutil... Cine intra aici o face ca sa citeasca nu ca sa asculte radio zu.

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna ziua, as vrea si eu sa cumpar o cutie din aceasta crema daca mai faceti, cu plata in avans sau ramburs, cum preferati. Adresa mea este vivonline9@gmail.com. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

TOP LUNAR - Articole populare

RadioBacau